neděle 7. února 2010

olááá


takže začínáme :)

Začínám tzv. blogovat. Jsem na sebe velice zvědavá. Pokud vydržím alespoň půl roku, koupím si chanelku:)hoho:D.
Tento blog nebude nejen o módě a oblečení, ale také o hudbě, o událostech ve světech a různých informací (ať už budou zajímavé nebo ne)
Trochu představení se:
- 19.let
- studentka vyšší odborné školy v Pardubicích (jelikož hloupost se nevyplácí, takže nepodání přihlášek na vysoké mělo za následek tento proces, doufání dělání au-pair v zahraničí nevyšlo)
zájmy:
1. Hudba: snažení vyvarovat se popu, takže Indie rock : Rascals, Arctic Monkeys, Franz Ferdinand, The Strokes, The Kooks, dále The Dodos, Sunshine, Tatabojs a stovky dalších, které sem možná přidám později
2. Móda: nové trendy, které by vlastně měly být nazvány starými trendy, jelikož se opakovaně vracejí (ale neoblíkám se podle nových trendů, za začátku velmi předražené - možná tak největší důvod)
3. Politika: možná pro někoho nemyslitelné, ale baví mě to:)
4. Všeobecný rozhled: nevěděla jsem, jak to mám nazvat. Musím vědět, co se děje, co se stalo, co se dít bude.
5. Jazyky : pokud se to dá považovat.
Takže shrnutí a omluva za chyby, které jsem neopravila:)

Žádné komentáře:

Okomentovat