neděle 7. února 2010

Alexa Chung



Jakoby tato hvězda potřebovala další miliontý článek.

Jelikož je to moje bývalá významná ikona, zaslouží si zde býti.
něco o Alexe:
. 26 let

. chodí s Alexem Turnerem ze skupiny Arctic Monkeys
. začínala jako modelka
. její otec je číňan (všimněte si na fotkách ty zvláštní oči:))

. tento rok získala kontrakt se značkou Pepe Jeans

. její dobrou kamarádkou je Agyness Deyn, která se teď nedávno rozešla ze zpěvákem současné skupiny The last shadow puppets a bývalé skupiny the Rascals Milesem Kanem.

. ve své domovině (Anglie) je uznávanou celebritou

. v USA měla vlastní televizní pořad (který před nedávnem skončil) It's On with Alexa Chung
. její styl: neuhlazený, ale nadčasový, ležérní elegance a minišaty nebo minišortky v kombinaci s volnými pruhovanými triky, trenčkoty a kabelkou Chanel

. byla vyhlášena za nejlépe oblékanou ženu
Nechápu jak může tak skvěle zkombinovat oblečení. Je úžasná. Možná, že se mi už zprotivila majinko:). Zná ji čím dál víc lidí a tato kategorie už přestává být pro mě. Ale uznávám ji dále.










3 komentáře:

  1. ďakujem za komentár :) alexa je super, úžasne sa oblieka a alexa turnera jej závidím <3,

    OdpovědětVymazat
  2. já děkuji také (za můj první) komentář:), Ono kdo by ji Alexa nezáviděl:), nadaný, charismatický, vtipný, co více si přát:)

    OdpovědětVymazat
  3. páči sa mi jej štýl!len má veľmi tenučké nohy a tým čo nosí ich ešte zvýrazňuje,čo je dosť blbosť.každý by sa mal snažiť svoje nedostatky zakriť a nie ich zvýrazniť.mala by nosiť obuv nad kotníky.opticky rozširuje.ja mám rovnaký problém.ale v jeansoch vyzerá super,hlavne v novej Pepe jeans kampani.

    OdpovědětVymazat